SmartCare Удължена гаранция

  • Услуга за черна и бяла техника, която удължава гаранцията на Вашите уреди с още 1, 2 или 3 години                 
  • С включено покритие на повреди причинени в следствие на токов удар 
  • Може да се възползвате от услугата до 18 месеца от закупуването на уреда

Цени за услугата SmartCare Удължена гаранция

 


SmartCare Случайно счупване, намокряне и кражба чрез взлом

  • Специализирана услуга за мобилни телефони, лаптопи, монитори, настолни компютри
  • Покрива повреди, които не са включени в търговската гаранция, като случайно счупване, намокряне и кражба чрез взлом
  • Може да се възползвате от услугата до 3 работни дни от закупуването на уреда

Цени за услугата SmartCare Случайно счупване, намокряне и кражба чрез взлом

 

 

Какво е необходимо да направите при повреда?


1. В срок до 2 работни дни от настъпването на повредата ни информирайте за настъпилата повреда чрез позвъняване на телефон 0700 11 030 (цена според тарифния Ви план), като имате готовност да ни предоставите номера на договора за услуга SmartCare.

 

2. В случай, че устройството Ви бъде одобрено за ремонт:

  • ремонтът ще бъде извършен от оторизиран от нас сервиз в максимално кратки срокове и не по-късно от 45 дни след одобрението на заявката за ремонт.
  • след извършване на ремонта ще бъдете уведомени за това.

3. В случай, че заявката бъде одобрена за замяна ще бъдете уведомени за одобрението за замяна на устройството Ви, както и подробни инструкции къде и как ще го получите.

 

4. В случай, че заявката за ремонт бъде отхвърлена ще получите по куриер писмо с обратна разписка, в което е обяснена причината за отхвърлянето, както и процедурата за обжалване.

 

Условия за услугата SmartCare Удължена гаранция

 

Условия за услугата SmartCare Случайно счупване, намокряне и кражба чрез взлом