Техномаркет е Любима марка на българския потребител за 2018 г. в категория Електронна търговия и в топ 3 на любимите български марки

 

Техномаркет спечели ПЪРВО МЯСТО с най-много гласове от потребителите в раздел Електронна търговия. Един изключително важен приз, защото това е една от най-динамично развиващите се категории, която заема все по-голямо място от ежедневието на потребителите. Все повече потребители пазаруват в интернет, търсят или сравняват продукти в интернет и искат това да се случва бързо, лесно и интуитивно. Подобно потребителско признание е важно за всяка марка, за да знае, че посоката на развитие е вярна.

За нас от изключителна важност е ВТОРО МЯСТО, което са ни отредили потребителите, в раздел Любима Българска марка. Тази категория обхваща всички български марки, независимо от бранша, в който оперират. Освен, че сме горди от класацията, разбираме и отговорността, която тя носи. Благодарим на всички, които вярват в марката Техномаркет. Ние сме тук благодарение на вас и вие ни вдъхновявате да продължаваме да се развиваме ден след ден.

"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е единствена по рода си класация. Вече 10 години тя дава възможност на всички потребители в България да дадат своя глас за най-предпочитана марка в 35 различни категории, обхващащи всички сфери – от търговия и производство до медии. Класацията е уникална с това, че определя победителите единствено на база нагласите на хора, които ползват продуктите и услугите, без намесата на жури или специални пазарни критерии. Любимите марки са това, което изниква в съзнанието на потребителя първо, когато бъде спомената определена категория, защото тя не е свързана с пазарни процеси – промоции, намалени цени или реклама. Те са свързани с положителните емоции, които предизвиква у човека споменаването на марка – нещо, което обичаме, на което държим и кое ни кара да се усмихваме.

Класацията се провежда в три етапа. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. За разлика от други класации, ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.