Страница на Търговеца
Фирма: Eкселенте ООД
ЕИК: 206389083
Адрес: ул. Зографски Манастир 15, вх. А, ет. 8 ап. 31
Банка: Уникредит Булбанк
IBAN: BG02UNCR70001524290820
Телефон: 0888202150
И-мейл: service@excellente.bg
Условия за доставка:
Стойността на доставката е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки. Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес е от 24 часа до 8 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което Потребителят ще бъде своевременно уведомен от страна на Eкселенте ООД. Търговецът може да поиска допълнително потвърждение от потребителя за направената поръчка, включително по телефон и електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави изисканата от търговецът информация, отказът от предоставянето ѝ води до автоматична отмяна на поръчката с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми Eкселенте ООД за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: service@excellente.bg), което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати на Eкселенте ООД или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал Eкселенте ООД за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: Eкселенте ООД/Михаела Енфеджиева
Адрес: ул. Будинци 17, кв. Лев Толстой, 1220 София
Тел: 0888202150
В този случай Eкселенте ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Eкселенте ООД има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. Eкселенте ООД запазва правото си, в случай че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
Eкселенте ООД е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Eкселенте ООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на Eкселенте ООД може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.
Гаранция на продуктите
Всички продукти, предлагани от Eкселенте ООД , разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на Eкселенте ООД или производителя.
Всяка стока се изпраща на клиента с попълнена гаранционна карта, издадена от Eкселенте ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
• адрес и телефон на оторизираните сервизи
• гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
• гаранционен срок на закупената стока
Потребителят има право да предяви рекламация на закупената стока, когато тя не съответства на договора, пред Eкселенте ООД или упълномощено от него лице. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага касова бележка или фактура, заедно с оригинална гаранционна карта и друг документ, установяващ несъответствието на стоката или размерът и основанието на претенцията.
При повреда в рамките на гаранционния срок, стоката се изпраща до упоменатия в гаранционната карта адрес, за сметка на съответния сервиз или на Eкселенте ООД. След отстраняване на повредата стоката се връща на клиента отново за сметка официалния сервиз или на Eкселенте ООД. Връщането и изпращането на стоката се извършва с куриерска фирма.