
5 години гаранция на климатици Hisense, е валидна в периода 09.10-09.11.2020 г., или до изчерпване на количествата**.
Задължителна регистрация на bg.hisense.com В случай на въпроси, можете да се свържете с нас на: - имейл: warranty.bulgaria@gorenje.com - телефон: 0888 306 244
УСЛОВИЯ НА АКЦИЯТА 5 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ:
Акцията 5 години гаранция включва стандартната гаранция с добавена удължена гаранция. В допълнение към стандартните 2 години гаранция, получавате допълнителни 3 години гаранция, за общо 5 години гаранция на климатици Hisense, закупени в периода 09.10.2020-09.11.2020 г. Акцията е валидна за уреди, закупени в посочения период, или до изчерпване на количествата от даден модел от търговската мрежа. Удължената гаранция е търговска гаранция и е валидна при следните условия:
1. Удължената гаранция обхваща всички модели климатици Hisense.
2. Удължената гаранция се предоставя за срок от 3 години и започва да тече от момента на изтичане на срока на общата търговска гаранция. За удължената гаранция се прилагат условията на общата търговска гаранция, предоставени на купувача с гаранционната карта при закупуване на уреда.
3. Валидността на удължената гаранцията изисква задължителна регистрация на уреда на bg.hisense.com до 2 седмици от датата на закупуване на уреда. При невъзможност за извършване на регистрацията или възникнали затруднения, позвънете на 0888 306 244.
4. След извършване на регистрацията, на посочения имейл се получава Сертификат за гаранция. Този документ и касовият бон, удостоверяващ датата на закупуване, се представят задължително при заявка за гаранционно обслужване на уреда в срока на удължената гаранция.
5. Администратор на предоставените при регистрацията на удължената гаранция лични данни е Горене България ЕООД, ЕИК: 040837288, със седалище и адрес: гр. София, ул. Бел Камък № 6.
6. Категориите лични данни, които се събират са: име, фамилия, адрес, телефон, имейл. 7. Лични данни ще се обработват с цел изпълнение на условията по удължената гаранция на уреда. Предоставянето на личните данни е доброволно. Отказът от предоставяне на лични данни ще доведе до невъзможност за изпълнение на предложените условия по удължената гаранция.
8. Личните данни ще бъдат предадени на „Г Сервиз“ АД, изпълняващ услугите по условията на удължената гаранция.
9. Личните данни ще бъдат обработвани в срока необходим за изпълнението на условията и рекламациите по удължената гаранция.
10. Субектите на личните данни имат право на достъп до личните данни, на преносимост, на възражение срещу обработването, както и право да поискат тяхното коригиране или изтриване, или ограничаване на обработването.
11. Субектите на лични данни имат право на възражения и жалби във връзка с обработването и съхраняването на личните данни пред Комисия за защита на личните данни.
12. В случай на дадено съгласие за допълнително обработване на лични данни, субектите на лични данни имат право да оттегят съгласието си за обработване на лични данни частично или изцяло, за което може да уведомят администратора по следния начин: на имейл warranty.bulgaria@gorenje.com.
13. Настоящата гаранция е търговска и не засяга правата на потребителите относно законовата гаранция по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Няма резултати