Искам да споделя с бъдещите клиенти на АЕГ, хубаво да се замислят при покупка на продуктите от марката. Надявам се, да съм един от малкото случаи на проблемен артикул. Но обслужването на лицензирания сервиз на АЕГ, се оказва връх на мудността, безхаберието и небрежността. Ето я и моята история: Купувам комбинирана пералня със сушилна 9-та серия. Доставя се уреда у дома на 04.10.21г. и веднага след първото пускане, установявам, че сушилнята не работи добре. Произвежда странен звук, който след консултация разбирам, че е проблемен. След обаждане в сервиза ми обясниха, че аварийната група ще дойде до ДВЕ седмици! Наистина дойде тогава и установи, че някакви автоматични тампони на сушилнята не са се освободили правилно и ще трябва да се заменят като за целта се поръчат от Германия, за което ще чакам ОЩЕ ДВЕ СЕДМИЦИ доставка. Това се случва на 21.10.21г. Но не бяха две седмици, а месец! От сервиза се обадиха, че ще дойдат да вземат уреда за да монтират новите части. Днес е 15.11.21 г. чисто новият ми уред стои в средата на коридора вече втори месец, работи само като пералня и чакам съдбовния ден, когато ще благоволят от сервиза да ни обърнат внимание. Оказва се, че купувайки нов продукт, в гаранция, с удължена гаранция по никакъв начин не си застрахован и привилегирован да се наслаждаваш на покупката си.